Telefon

721 440 900

Adres email

bytomodrzanski@sim-bo.pl

RODO

Realizując obowiązek stosowania ujednoliconych zasad przetwarzania danych osobowych, wynikających z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO.

Realizując obowiązek stosowania ujednoliconych zasad przetwarzania danych osobowych, wynikających z art.13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO – przekazujemy przyjętą przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową Bytom Odrzański Spółka z o.o. w Zielonej Górze ogólną klauzulę informacyjną: 

I. Administrator danych osobowych.

Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa Bytom Odrzański Spółka z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Niecała 2G, nr telefonu 68 452-87-01, adres e-mail: bytomodrzanski@sim-bo.pl, jest Administratorem Państwa danych osobowych. 

II. Cele i podstawy przetwarzania.

Określono cele przetwarzania danych osobowych przez SIM Bytom Odrzański Spółkę z o.o. jako administrator będziemy przetwarzać dane osobowe: 

1. w celu zawarcia umowy najmu na podstawie wniosku o najem lokalu mieszkalnego w zasobach naszej Spółki (art. 6 ust. 1 lit. a, lit. b i lit. c RODO); 

2. w celu realizacji zawartej umowy najmu, w tym obowiązków wynajmującego takich jak konserwacja, usuwanie awarii i usterek, obowiązkowe przeglądy, wymiana opomiarowań, itp. – (art. 6 ust. 1 lit. a, lit. b i lit. c RODO); 

3. w celu zawarcia i realizacji umowy o partycypację w kosztach budowy lokalu (art. 6 ust. 1 lit. a, lit. b i lit. c RODO); 

4. w celach archiwalnych będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); 

5. w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); 

6. w celach związanych z zarządzaniem nieruchomością wspólną (podstawa: umowa zawarta ze Wspólnotą Mieszkaniową); 

7. w celu kontaktowania się z Państwem drogą elektroniczną oraz za pośrednictwem podmiotów prowadzących działalność pocztową lub kurierską (art. 6 lit. a, lit. c RODO). 

III. Okres przechowywania danych.

1. Państwa dane osobowe wynikające z zawarcia umowy najmu będą przetwarzane przez okres trwania umowy najmu, następnie przez czas zajmowania lokalu, po ustaniu umowy najmu, i następnie przez czas umożliwiający dochodzenia roszczeń od chwili opuszczenia i opróżnienia lokalu. 

2. Jeżeli nie dojdzie do zawarcia umowy najmu, Państwa dane osobowe zwarte we wniosku o najem lokalu mieszkalnego w zasobach naszej Spółki oraz związane z rozmowami o tej umowie zostaną niezwłocznie usunięte. 

3. Państwa dane osobowe wynikające z zawarcia umowy o partycypację w kosztach budowy lokalu będą przetwarzane przez okres przysługującego Państwu statusu partycypanta, a następnie przez czas umożliwiający dochodzenia roszczeń od chwili ustania statusu partycypanta. 

IV. Odbiorcy danych.

1. Do Państwa danych mogą mieć dostęp nasi podwykonawcy (podmioty przetwarzające), tj. firmy prawnicze, informatyczne, likwidatorzy szkód, wykonawcy usług w ramach przeglądów technicznych, gazowych, elektrycznych, kominiarskich, wymiany opomiarowań i innych niezbędnych do obsługi zasobów. 

2. Państwa dane osobowe będą także ujawniane podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu dokonania zwrotów na Państwa rzecz oraz podmiotom nabywającym wierzytelności – w razie nieopłacenia przez Państwa naszych należności w terminie. 

V. Prawa osób, których dane dotyczą.

Zgodnie z RODO, przysługuje Państwu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; 

c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; 

d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; 

Z powyższych praw mogą Państwo skorzystać składając wniosek dzwoniąc pod numer 68 452-87-01, przesyłając e-mail na adres: bytomodrzanski@sim-bo.pl, bądź list za pośrednictwem podmiotu pocztowego lub kurierskiego na adres: SIM Bytom Odrzański Sp. z o.o. , ul. Niecała 2G, 65-246 Zielona Góra. 

Możemy Państwa prosić o podanie dodatkowych informacji pozwalających nam na Państwa uwierzytelnienie, aby mieć pewność, że są Państwo uprawnieni do złożenia wniosku. 

Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje kiedy można z nich skorzystać, wynikają z przepisów prawa. To, z którego uprawnienia mogą Państwo skorzystać, zależeć będzie np. od podstawy prawnej wykorzystywania przez nas Państwa danych oraz od celu ich przetwarzania. 

VI. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa. 

VII. Informacja o wymogu podania danych.

Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy najmu oraz umowy o partycypację w kosztach budowy lokalu. Niepodanie danych wymaganych przepisami prawa uniemożliwia zawarcie umowy oraz jej realizację. 

VIII. Przekazywanie danych do państw trzecich.

Obecnie nie planujemy przekazywać Państwa danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Jeżeli okaże się, że w czasie trwania umowy oraz po jej zakończeniu do czasu opuszczenia i opróżnienia lokalu zdecydujemy o przekazaniu danych poza EOG dokonamy tego wyłącznie w zakresie, na jaki pozwalać będzie prawo. Aktualna informacja o tym, czy i w jaki sposób przekazujemy Państwa dane poza EOG, będzie się znajdować na stronie internetowej Spółki. 

IX. Prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Jeżeli Państwa dane przetwarzane będą na podstawie Państwa zgody, w każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem. 

X. Zautomatyzowane przetwarzanie danych.

Państwa dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie są profilowane.

Ogólna klauzula informacyjna RODO – plik w formacie *pdf

NASZA STRONA WWW

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Komentarze

Nasza strona nie zezwala na pozostawianie komentarzy.

Ciasteczka

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie klikając w przycisk ustawień.

§ 1 Rodzaje Cookies
  • Cookies wewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przes system teleinformatyczny Serwisu
  • Cookies zewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych
  • Cookies sesyjne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis lub Serwisy zewnętrzne podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika.
  • Cookies trwałe – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis lub Serwisy zewnętrzne do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po zakończeniu sesji Urządzenia.
§ 2 Bezpieczeństwo
  • Mechanizmy składowania i odczytu – Mechanizmy składowania i odczytu Cookies nie pozwalają na pobierania jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest praktycznie niemożliwe.
  • Cookie wewnętrzne – zastosowane przez Administratora Cookie wewnętrzne są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników
  • Cookie zewnętrzne – za bezpieczeństwo plików Cookie pochodzących od partnerów Serwisu Administrator nie ponosi odpowiedzialności. Lista partnerów zamieszczona jest w dalszej części Polityki Cookie.
§ 3 Cele do których wykorzystywane są pliki Cookie
  • Usprawnienie i ułatwienie dostępu do Serwisu – Administrator może przechowywać w plikach Cookie informacje o preferencjach i ustawieniach użytkownika dotyczących Serwisu aby usprawnić, polepszyć i przyśpieszyć świadczenie usług w ramach Serwisu.
  • Logowanie – Administrator wykorzystuje pliki Cookie do celów logowania Użytkowników w Serwisie
  • Marketing i reklama – Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookie do celów marketingowych oraz serwowania reklam Użytkowników.
  • Dane statystyczne – Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystuje pliki Cookie do zbierania i przetwarzania danych statystycznych takich jak np. statystyki odwiedzin, statystyki Urządzeń Użytkowników czy statystyki zachowań użytkowników. Dane te zbierane są w celu analizy i ulepszania Serwisu.
  • Usługi społecznościowe – Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookie do wsparcia usług społecznościowych
§ 4 Serwisy zewnętrzne

Administrator w chwili obecnej nie współpracuje z serwisami zewnętrznymi, które mogą zamieszczać pliki Cookie na Urządzeniach Użytkownika.

§ 5 Możliwości określania warunków przechowywania i uzyskiwania dostępu na Urządzeniach Użytkownika przez Serwis i Serwisy zewnętrzne
  • Użytkownik może w dowolnym momencie, samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące zapisywania, usuwania oraz dostępu do danych zapisanych plików Cookies
  • Informacje o sposobie wyłączenia plików Cookie w najpopularniejszych przeglądarkach komputerowych i urządzeń mobilnych dostępna są na stronie: jak wyłączyć cookie.
  • Użytkownik może w dowolnym momencie usunąć wszelkie zapisane do tej pory pliki Cookie korzystając z narzędzi Urządzenia Użytkownika za pośrednictwem którego Użytkowanik korzysta z usług Serwisu.
§ 6 Wymagania Serwisu
  • Ograniczenie zapisu i dostępu do plików Cookie na Urządzeniu Użytkownika może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Serwisu.
  • Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowo działające funkcje Serwisu w przypadku gdy Użytkownik ograniczy w jakikolwiek sposób możliwość zapisywania i odczytu plików Cookie.
§ 7 Zmiany w Polityce Cookie
  • Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Cookie bez konieczności informowania o tym użytkowników.
  • Wprowadzone zmiany w Polityce Cookie zawsze będą publikowane na tej stronie.
  • Wprowadzone zmiany wchodzą w życie w dniu publikacji Polityki Cookie.